Да, но НЕ! За съжаление, голяма част от начинаещите маникюристи смятат, че е достатъчно да хванеш пилата, да купиш някой и друг лак в актуални цветове и след час-два клиентът си тръгва с безупречен маникюр или педикюр.
За да има дадена услуга качество, това изисква умения, надграждане, прекарани години в работа, допускане на грешки, анализ на грешките и тогава идва ред на красивия краен резултат. За мен, като маникюрист, това е болна тема, защото има повсеместна липса на качествени услуги в бюти бранша и то по-специално в моята сфера на работа. Първото нещо, което един клиент трябва да направи, е да изисква, да огледа работата на даден маникюрист, да се позаинтересува дали човекът срещу него има диплома, да усети каква е обстановката в салона, както и нивото на хигиена (тема, която ще засегна в друга статия).
Стилният маникюр с правилна геометрия е сякаш на изчезване, защото масово не разбират от качествена работа, не искат и да се научат.
Когато целим да дадем най-доброто на клиентите, трябва да вложим в материали, оборудване, надграждащи курсове, индивидуални обучения. Всичко това има значение и дава много ясен пример какъв човек си и до каква степен се стремиш да бъдеш мастър в професията си.
Много често казвам на своите клиенти да натъртват предпочитанията си, да дават парите си за качествени услуги, а не за нещо посредствено.
Сигурна съм, че с това, което соча, ще събудя доста негативни коментари, но обичам да бъда обективна и да казвам истината, такава, каквато е.
Бюти браншът трябва да поеме по нов път, а този нов път изисква генерални промени и иновативни решения!