Да, но НЕ! За огромно съжаление голяма част от начинаещите маникюристи смятат, че е достатъчно да хванеш пилата, да купиш някой и друг лак в актуалните цветове и след час-два клиентът си тръгва с безупречен маникюр или педикюр.
За да има дадена услуга качество, това изисква умения, надграждане, прекарани години в работа, допускане на грешки, анализ на грешките и тогава идва ред на красивия краен резултат. За мен като маникюрист това е болна тема, защото масово не се предлагат качествени услуги в бюти бранша и то по-специално в моята сфера на работа. Първото нещо, което един клиент трябва да направи е да изисква, да види работата на даден маникюрист, да се позаинтересува дали човекът срещу него има ли диплома, да види каква е обстановката в салона и каква е хигиената (тема, която ще засегна в друга статия).
Стилният маникюр с правилна геометрия е сякаш на изчезване, защото масово не знаят как трябва да се работи качествено, а и не искат и да се научат.


Когато искаме да дадем най-доброто на клиентите, трябва да вложим в материали, оборудване, надграждащи курсове, индивидуални обучения. Всичко това има значение и дава много точен пример какъв човек си и до каква степен искаш да си мастър в професията си.
Много често казвам на своите клиенти да изискват, да дават своите пари за качествени услуги, а не за нещо посредствено.
Сигурна съм, че с това, което казвам ще събудя от една страна доста негативни коментари в много хора, но обичам да съм обективна и да казвам това, което е всъщност.
Бюти браншът трябва да поеме по нов път, а новият път изисква генерални промени и иновативни решения!