Испанският ритейлър Mango обединява сили с организацията за изследване на рак на гърдата FERO Foundation за събиране на суми за превенция и ранна диагностика на това коварно заболяване. Постъпленията от продажбите ще бъдат дарени за каузата, за която двете организации работят заедно от 2008 г.
До момента компанията Mango е дарила близо един милион евро и този сезон ще стартира концепция Made of Seams, която подчертава белезите като част от пътуването през живота. Стартирането съвпада с месеца за борба с рака на гърдата, който се провежда през октомври, както и с Международния ден за борба с рака на гърдата – 19 октомври.
Колекцията Mango solidarity, която вече е налична в онлайн на Mango.com и в избрани магазини в около двадесет страни, се състои от пет тениски с различни дизайни за линията Woman.
Някои от облеклата в колекцията Mango X FERO се отличават с открити шевове и етикети с послание, което се отнася до белезите, каквито всъщност са и шевове и демонстрират желанието ни за живот.
Патньорството между Mango и фондация FERO стартира през 2008 когато сестрите Пенелопе и Моника Крус създадоха тениска, чиято цел беше да повиши информираността на хората относно рак на гърдата. Към днешна дата приходите са позволили на фондация FERO да финансира програмата за напреднала молекулярна диагностика в болница Vall d’Hebron в Барселона, където се проучва как да се подобри диагностиката на заболяването.
Mango и фондация FERO ще връчат и 4 стипендии на млади лекари – изследователи в тази област, за да насърчат техните кариери в областта на диагностиката и превенция на рак на гърдата.